Remember the good times

Elva år har gått ut genom dörren. Känns fruktansvärt overkligt, känns tomt, känns ledsamt. Det var ett gemensamt beslut och ett bra samtal. Jag är inte arg, jag är inte besviken och jag hatar vekligen inte. Ångrar inte heller det som varit. Vill komma ihåg allt bra, och just nu gör jag också det. Men om jag bara tänker på det bra, blir det inte svårare att förstå varför vi gick skilda vägar?

Jag älskar fortfarande, och vill kunna göra det.

En bra dag jag gärna kommer ihåg

En bra dag jag gärna kommer ihåg


Kommentarer
Postat av: Jelena

Ja blir det inte svårare att förstå...? Bra att tännka på det som var bra men också acceptera det som inte funkade för att komma till ro med sitt beslut och kunna se framåt.



Puss puss söstra

2009-01-08 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0