Det är sol i mitt kontor

Tittade precis på min galen-katt-termometer jag fått av Ida. Det är 27 grader på balkongen, och på näsan ploppar fräknarna fram och säger Hej!. Jag sitter i mitt kontor, som jag inte berättat om. Öppet kontorslandskap med mycket sol. Inspirerades av Maja och Henriks kontorsjakt och blev sugen på att fixa eget. Så här sitter jag nu och konverserar med kollegorna som vajar lite i vinden och fäller ett och annat löv. Just nu står de i vägen för solen, men jag vill inte vara oartig och be dem flytta på sig. Känner dem inte så väl ännu.

Öppet kontorslandskap med mycket sol.

Måste berätta om en annan kul och väldigt spännande sak. Fick via en kär fd kollega möjligheten att vara med i en undersökning i hypnoanalys. I tio veckor kommer jag att försättas i hypnos, för att få kontakt med mitt undermedvetna och plocka fram sådant som gömts och glömts. Var på min första behandling idag och jag kan verkligen säga att jag ser fram emot framtida träffar. Coolt och jäkligt intressant! Min första uppgift tills nästa gång vi träffas är att föra drömdagbok. Kanske jag äntligen får reda på varför jag drömmer om stora björnar och om att äta chokladhamburgare med Hugh Hefner.

 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, det ser verkligen mysigt ut. Saknar dig vännen! Själv har jag typ tappat kontrollen över både min blogg och lite annat i livet därtill. Det låter iaf som min söta vän mår bra och det glädjer mig! Hoppas vi hörs snart! Massa kram

2009-09-15 @ 21:37:22
URL: http://jennieadato.blogg.se/
Postat av: Maja-Stina

Åh, fint vännen! Vilken utsikt. Kul att vi kan inspirera lite. Jag har bestämt mig - blir kontorsinflytt på FREDAG. Måste fota då ;)



Bläddra i kalendern och hojta när du hittat en bra dag.



Får du jobbsvar inom det närmsta?

KRAM

2009-09-16 @ 09:50:05
URL: http://www.majastina.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0