Tillbaka till K-dala

Simba och jag har spendarat en underbar sommar, närmare 3 månader, på Lindholmen. I söndags vinkade jag adjö, medan Simba och Snusmumriken stod kvar på verandan. Med en stor resväska återvände jag till mitt lummiga Kortedala, än så länge ensam. Simba kommer efter när vädret blir kallare och min lägenhet blivit mysigare för oss båda. Lite tomt tycker jag nog att det är, utan varken det ena eller andra S:et. I två fina dagar har jag istället haft sällskap av ett I. Mycket trevligt.

  


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Lagg in lite bilder pa lagenheter sa jag far se. puss puss alskar dig massssssssooooooooor!!!!!!!!!

2009-09-08 @ 18:42:26
Postat av: martina

Sötaste syster :)Älskar dig massor jag med! Bilder får du vänta med, finns inte så mkt att se just nu. Blir sofflös idag, fick den såld ändå :) Så i väntan på lite fler möbler kommer det dessväre vara bildlöst ;) Du får komma hit och kolla när du kommer hem istället. Puss!

2009-09-09 @ 09:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0