Utomhusbio och intervjuer

Veckor slutar ju oftast med helger. Och denna senaste var en fin sådan. Fredagen skänkte mig ett lyckorus med två inbokade intervjuer för idag (återkommer till det). Lördagen bjöd på både födelsedagsöverraskningar och familjemys med besök från kära Karlshamn. Därefter blev det varmkorv, festis, öl, medtagen kaffe och kaka, på två trästolar (också de medtagna) på Lindholmstorget. Utomhusbio och "Det våras för Hitler". På söndag vankades mest god mat, promenad, ännu mer god mat och sömn.

Och så måndag då. Veckor börjar ju oftast med dem. Två intervjuer avklarade och jag känner mig lite mer levande än vad jag gjort de senaste veckorna. Dels för all positiv respons, men också för att jag nu ligger fullkomligt utslagen i soffan. Snacka om att spänningar lossnar. Nu blir det väntans tider. Under tiden tittar jag på 2 1/2 män.


Rolig film. Har du inte sett den är den ett hett tips. Självklart finns det en lättklädd svenska med vid namn Ulla, som dansar när man säger "Go to work!". Bara en sån sak. 


Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Oh, jag letade efter dig igårkväll på MSN, för att få en efterkommentar, men du gjorde alldeles rätt - andades ut i soffan. Det tar på krafterna med intervjuer. Hoppas vi får prata snart! KRAMA

2009-09-15 @ 14:13:11
URL: http://www.majastina.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0