Vilken färg har veckodagarna?

Min dag igår var något grå. De finns nämligen, de gråa dagarna. Söta Maja skrev en kommentar om det och sa också att hennes dag igår var gul, vilket gjorde mig glad. Idag är min dag kanske inte gul (om jag inte tittar ut och ser en skinande sol), men den är i alla fall något mer iögonfallande än grå. Har bestämt mig för att den får vara grön, mot det gula hållet. Lite sol och lite lugn.

Min dag är gulgrön, med inslag av lite lite grått.

Men vilken färg har egentligen veckodagarna? Är måndagar alltid gråa? Eller kan de vara rosa också? Finns det någon generell färgpalett som går att applicera på veckodagarna? En vecka är ju inte den andra lik, men ändå. Vilken färg har dina veckodagar?

Låten för dagen är Somewhere Over the Rainbow//Judy Garland


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack vännen! Ibland behöver man fina låtar. Idag behövde jag en sådan. Kram

2009-09-01 @ 13:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0