Som rinnande vatten

Ni känner säkert till det gamla tricket med att låta vatten rinna för att lättare kunna kissa? Jag har insett att det funkar precis lika bra på Simba som på mig. I sin förvirring vet han nämligen inte alltid vad det är han ska göra på toaletten. Får vattenkranen rinna ett tag kommer han dock på det snart. Är det nr 2 som gäller funkar det utmärkt med en viss Thriller-dans innan. För Simba alltså.

Han är bra märklig den gamle, men väldigt underhållande.

Och jag antar att jag är uttråkad, (hemma sjuk igen) som tycks bli road av väldigt lite.


Kommentarer
Postat av: syster

Jag har bott tillsammans med en tjej som funkade som Simba :-)

Förstår att det är trist. Här också. Vis skulle ut ikväll. Fick dock så ont i ryggen så det sket sig. Hoppas vi ses i morgon!

2009-04-25 @ 21:40:43
Postat av: Maja-Stina

Hej gumman!

Sjyk är inte bra - krya på sig! Tur du har Simbasöten.

Jag ska kolla med Johanna, förlåt att det dröjt! Här är hennes webbplats förresten: http://www.infobolaget.se/

Kanske känner du igen henne?

2009-04-29 @ 17:22:53
URL: http://www.majastina.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0