Ingen jävla lust

Har ingen som helst lust att gå upp idag.
Har ingen som helst lust att äta någon frukost.
Har ingen som helst lust att göra mig i ordning.
Har ingen som helst lust att gå ut i ett grådaskigt Göteborg.
Har ingen som helst lust att skriva en arbetsansökan som bara kommer kännas som skit.
Har ingen som helst lust att klappa katten.
Har ingen som helst lust att åka till en ekande och kall lägenhet. Eller att alls fixa med den.
Har ingen som helst lust att vara positiv.
Har ingen som helst lust att låtsas att jag vaknat på rätt sida idag.
Har ingen som helst lust att le åt min egna fula spegelbild.
Har ingen som helst lust att gråta.

Har ingen som helst lust att vara ensam idag.
Jag har bara ingen lust.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch, detta blev jag deppig av. Men jag kan dessvärre inte göra annat än att hålla med dig. Min vecka har börjat med precis samma känsla... Puss vännen!

2009-08-31 @ 15:43:44
URL: http://jennieadato.blogg.se/
Postat av: Maja-Stina

Åh gumman! Det är bra att tala om att "jag faktiskt inte har någon lust". Jag läste senast om det i GP:s två dagar igår. Ebba von Sydow intervjuades och sa bl a att ska vara så duktiga och vi berättar aldrig när vi inte är på humör. Bara allt bra och positivt som händer. Det finns verkligen grå dagar. Jag skickar lite Majakraft till dig. Jag har en gul dag, men mina grå dagar kommer också.

2009-08-31 @ 16:22:56
URL: http://www.majastina.driftig.nu
Postat av: Syster

älskade syster. blir orolig och hoppas det bara var en deppig dag så som vi alla kan ha. jag skickar mina superkrafter till dig!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-31 @ 21:06:53
Postat av: martina

Tack ni söta :) Glad blir jag i alla fall av att ni finns där. Idag känns dagen inte riktigt lika grå. Är ju sol ute :) Kram!

2009-09-01 @ 09:21:47
URL: http://precisprecis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0