Oh joy!

Där satt den sista tapetbiten på plats. Och herre min skapare vad skönt! Snyggt blev det dessutom, om jag inte går för nära väggen och granskar. Men vem gör det? Tapetvalet var inte heller så tokigt trots allt. Vitt ÄR väldigt snyggt. Ser fräscht ut. Och glad är jag, eftersom detta innebär att jag äntligen kan börja packa upp mina saker och få allt på plats. Innebär också att jag snart kommer spendera allt för mycket pengar (som jag just nu inte har) på allt för mycket fina saker (som jag gärna vill ha). Bilder kommer förmodligen längre fram. Eller aldrig.

Annars har dagen gått i solens tecken. Innebar en sväng till Lundbybadet. Snusmumriken och jag skulle simma. Jodå det gjorde vi. I cirka 15 minuter. Sen plaskade vi mest och skrämde småttingarna med våra kanonkulor. Efteråt kände vi oss så hurtiga och friska att vi åkte förbi Burger King. Drive-In och två Whopper Pepper, ja tack!  Så gick det med det. Vi blev hungriga. Tillsammans har vi ingen som helst karaktär. Men det är härligt det med. Jag är glad och det är väl huvudsaken?


Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Det ÄR huvudsaken. :)

Jag gjorde typsamma. Stolt över joggingrunda - sen: förödelse. Två glassar, en kexchoklad och lite småplocksnask. Skönt att vi är fler.

2009-08-18 @ 22:00:39
URL: http://www.majastina.driftig.nu
Postat av: Maja-Stina

Tack igen! :) Det hann mulna på igår, så jag värmde mig med flytvästen och somnade på ön. Men vi ska göra ett nytt försök idag. Det ser stabilt ut.

Puss å kram!

2009-08-20 @ 11:04:43
URL: http://www.majastina.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0