Hamster

Med frusen snok och en aning hes hals tänkte jag ändå göra mitt bästa för att bidra med ännu ett relativt oeggande inlägg. Känner att de alla börjar få samma inriktning: Snusmumriken, Simba, lägenhet, jobbsök och ett och annat deppinlägg. Behöver lite tips på bra teman/ämnen. Överös mig!

Men det där med hamster då? Jo. Jag har ju tidigare sagt att jag är sen med vissa saker. Snusmumriken (återigen denne underbare Snusmumrik) tyckte jag var allt för förlegen som fortfarande använde Internet Explorer varje gång jag entrade surfandets värld. Så, vackert fick jag bevisa att jag inte är så fruktansvärt efter trots allt och installerade därför Firefox på datorn. Nu förstår jag ju tjusningen med det hela, framför allt med funktionen som sparar alla mina flikar jag senast hade uppe.

Ja, jo. Men hamstern?! Just det. Jag har ju en tendens till att spara på mycket. Eller kalla det samla om du vill. Inte så maniskt att jag samlar på exempelvis glasprydnader och fyller mitt hem med dem och blir lyrisk varje gång jag hittar ett nytt praktexemplar. Jag sparar/samlar mer saker som jag tycker är bra att ha. Typ en tröja som egentligen är ful och sleten, MEN som kan vara bra att ha när jag är ute och hugger ved i sommarstugan. Vilket är aldrig eftersom jag inte har någon sommarstuga. Problemet med Firefox och spara-flikar-funktionen är då att ALLT verkar vara bra att spara. Det förtar ju lite av grejen, för då orkar jag inte leta bland mina flikar och öppnar därför en ny och googlar igen.

Och det var det hela jag ville ha sagt. Tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0