Julhälsningar

Hemkommen efter ett trångt och hektiskt sista-minuten-julklappsshoppande, överöstes jag av en hög underbara julhälsningar i form av julkort. Allt från otroligt söta bilder på barn, till traditionella snöklädda landskap som motiv. Men bäst av allt är ju självklart tanken bakom och de fina ord som alltid pryder julkorten. Och varje år får jag såklart också lika dåligt samvete för att jag själv inte tänkt till och skickat iväg en liten hälsning.

Eftersom jag inte har några barn att skicka bilder på tänkte jag först leta reda på en fin bild på Simba och mig att lägga upp här som en liten julhälsning från oss till er. Men så hittade jag detta istället. En dåligt tagen bild med min mobilkamera på ett gammalt foto som sitter uppe hos mamma. Förmodligen har det aldrig använts i syftet att hälsa god jul med. Men det kunde lika gärna vara så.

Så. God jul på er alla fina, önskar barnen Milisic någon gång under ett tidigt 80-tal! 

Stipe, Jelena och Martina.

Eller så kan man göra som fiffiga Maja-Stina och Henrik och hälsa god jul genom en underhållande julfilm.


Kommentarer
Postat av: Saadet

Hej!

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kram :)

2009-12-23 @ 20:58:53
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Martin

TAck för en trevlig kväll

2009-12-26 @ 17:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0