Förresten

Nöden har ingen lag och i krig, kärlek och utmaningar är det tillåtet att ta till fula knep. Tänkte därför utmana ytterligare två personer. Även om jag ändå inte når upp till 6 personer att utmana (vilket egentligen är kraven), vill jag inte vara sämre än Helena som utmanade mig i detta. OK, eftersom jag inte länkade till min första person, kan vi kanske säga att vi är kvitt?

Örjan – Det är dags för mig att ge igen för alla tentor och uppsatser. Du har precis blivit utmanad och jag hoppas du tar detta på lika blodigt allvar som jag tog alla tentor (självklart!).

Matto – Jag vet att du just nu går igenom alla dina fotografier. Leta därför fram bild nr. 6 i mapp nr. 6 och lägg upp den på din Flickr-sida. Visst, det kanske inte är en blogg först och främst, men tycker ändå det skulle kunna räknas till det.

Till er båda – fler instruktioner finns i posten nedanför »

Lycka till! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0