Mycket kvar att lära

Men fanken vad kul det varit ikväll! Har lärt mig massor nytt om bland annat Photoshop, Flickr, Twitter och Facebook. Inga enormt komplicerade saker, men tillräckligt krävande för att min lilla hjärna skulle få kämpa. Roligast av allt är att jag äntligen lärt mig hur jag kan kopplat ihop saker på min Facebook-profil. Ja, jag är kanske efter, men det bjuder jag på så här en måndagskväll. 

Och har ni inget bättre för er tycker jag att ni ska gå in och kika på min allra första bild på Flickr. Jag lovar att det kommer fler, ska bara lära mig ännu mer och allt om Photoshop. Kanske också börja tänka på att investera i en riktig kamera. Mobilen i all ära men det hade varit kul med lite tyngre saker.

Dagens glädjekälla:
Känns överflödigt, räcker med det ni läst så här långt.

God natt!

 

Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Han är underbar! Lille Tullegossen. :) Åker ju i morgon. Har du tid på lunchen, får du gärna komma förbi!



SNYGG bild också. Nyfiken på vem som lärde dig allt webbnyttigt? Eller självlärd?



Natti!

2009-02-10 @ 23:08:04
URL: http://www.majastina.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0