Nöjd

Det finns stunder då jag kan känna mig riktigt nöjd med att jag varit så förutseende. Speciellt de gånger jag kommit hem med storpack av batterier, glödlampor och värmeljus från IKEA - saker jag egentligen väldigt sällan behöver, men när jag väl behöver dem, behöver jag dem NU! Idag var ett sånt nu och utan mitt hamsterförråd av batterier, hade mitt early-saturday-balkan-singing-party aldrig kunnat bli av. Flera timmar senare känner jag mig fortfarande nöjd.

Dagens glädjekälla:
En underbar liten utflykt och en skål. Efter flera dagars soffliggande och ingen frisk luft, gav jag mig idag på stapplande steg ut i dagsljuset igen. Kände mig lite som en ljuskänslig vampyr, men mest som en ko släppt på grönbete - med andra ord lycklig! Skålen jag köpte på vägen hem står nu fylld med godis på mitt soffbord. Jag är återigen väldigt nöjd.


Kommentarer
Postat av: H-lena

Saknade dig igår, men kul o se dig på webcam iaf. :) Btw så utmarnar jag dig. Kolla min blogg.

2009-02-08 @ 17:36:34
URL: http://hlena.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill också ha godis! "... Kände mig lite som en ljuskänslig vampyr ..." - har du läst "Låt den rätte komma in" ;-)

2009-02-08 @ 22:35:44
Postat av: martina

:o) Nej vaddå? Står det så där? Godis, mmmm!

2009-02-08 @ 22:39:14
URL: http://precisprecis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0