Trogna följeslagare

Har hela hösten och vintern haft 3 mycket trogna följeslagare - Snor, Halsont och Huvudvärk. Huvudvärk är den som oftast är på besök och tar då gärna med sig Halsont . Snor är ingen stammis, men dyker upp då och då för att göra sig påmind. Nu är de här igen, alla tre. Huvudvärk håller låda, Halsont hänger på och Snor är kanske lite mer blyg, men är igång ganska bra ändå. Den som oftast blir glad när trion är på besök är Simba. Då får han ha mig alldeles för sig själv mysandes i soffan. Jag blir visserligen också glad när Simba är glad, för det betyder att jag får sova om nätterna. Och när Sömn kommer brukar festen ta slut för Huvudvärk, Halsont och Snor. En riktigt härlig party-pooper! Hoppas därför att det blir ett dött party denna gång. Jag tänkte nämligen gå på fest i helgen med vänner jag mycket hellre träffar än Snor, Halsont och Huvudvärk.  

Dagens glädjekälla:
När jag för en liten stund sedan läste alla kära vänners och familjemedlemmars fina kommentarer. Ni är underbara, tack för att ni finns :o


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha. Söt, då. Jag hoppas också det blir ett dött party, så inget hindrar dig från helgen! Krya på dig! Kram (på avstånd för att inte riskeras att smittas...)

2009-02-03 @ 18:26:39
URL: http://jennieadato.blogg.se/
Postat av: Syster

Söta syster. Hörde du var sjuk. Måste krya på dig till helgen så du kan åka och ha kul. Ligg och mysa ordentligt med Simba. Jag har hört att Huvudvärk, Halsont och Snor är kattallergiker så det blir nog bra. Megapuuuussssokraaaam

2009-02-03 @ 21:53:14
Postat av: Tjata

Åh min lilla vän!

Hälsa gänget från mej, och säg att jag är upptagen de närmsta veckorna.

Äh, förresten, säg du till Sömn att ta sej ett varv nånkväll. Han verkar vara bästis med Vin just nu!

Simba är också välkommen!

Kram kompis!

2009-02-03 @ 22:16:52
URL: http://ihuvudetpatjata.blogspot.com
Postat av: H-lena

Du får se till och masa iväg de där tre tills helgen iallafall, så att du inte missar lajbanskalaset på lördag. Det kommer va en liten fördrink hos mig innan vi drar till festen och då är givetvis du också välkommen. Bara o komma! :)

Kram

2009-02-04 @ 13:23:20
URL: http://hlena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0