Utmanad

Kul! Blev utmanad av Helena idag:

* Gå in i mappen Mina bilder (eller den mapp där du har dina bilder)
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade!

OK. Har ännu inte så jättemånga bilder på min kära lilla VAIO. De flesta är fortfarande fast i min Sputnik (annan historia), som förövrigt inte riktgit går igång som den ska längre. Väntar på att den ska piggna till igen så att jag kommer åt alla gamla minnen som gömmer sig där.

I vilket fall, blev glad när det visade sig att den sjätte bilden i den sjätte mappen var "Snattarspegeln":

Anna, Emil och Mina i snattarspegeln.

Fotografen är visserligen, som ni förhoppningsvis ser, inte jag. Bilden kom i mina ägor den 18 januari 2008. Och jag älskar den! Med på bilden är helt underbara Anna (kär gammal vän), kalsongprydde Emil och lilla lilla purfärska Mina. Antar att den är tagen strax efter hemkomst från BB. Och ja, jag har frågat om det var OK att lägga upp bilden här.

Märker att det blivit mycket barn och husdjur på min blogg. Kanske beror det på att jag kommit upp i åldern då nära och kära börjat föröka sig. Inte mig emot i och för sig, blir fler små varelser att sniffa på och krama om för min del. Tyvärr är Mina än så länge en av de små jag inte fått tillfälle att träffa ännu.

Tillbaka till utmaningen då. Helena har ju redan hunnit före och utmanat de få bloggare jag följer och har någon typ av relation till. Blir därför inte så många kvar. Anna är given (även om du "bara" bloggar om Mina, men du får utgå från Minas mappar helt enkelt). Blir dock ingen länk dit (osäker på om Anna vill att jag länkar). De andra personerna är AnnaSara, även kallad Tjata och Maja-Stina på driftig.nu. Se nu till att gräva fram era finaste bilder med nr. 6 i mapp nr. 6!

Övriga som läser min blogg men inte bloggar själva (eller gör det i smyg) - känn er utmanade!

Blir ingen glädjekälla idag, även om det varit en helt OK dag. Framför allt känner jag att min energi börjar komma tillbaka efter flunsadimman. Däremot, blir det en fråga - Anna och Emil, en snattarspegel i taket i sovrummet?! Tja, det funkar i fotosyfte, bilden blev riktigt bra alla fall! ;o)


Kommentarer
Postat av: Maja

TACK för utmaning! Den har jag tagit! :)



Men vem är lilla Saga!? :(

2009-02-09 @ 09:54:23
URL: http://www.majastina.driftig.nu
Postat av: Örjan

Tack för din hämnd :-) självklart antog jag din utmaning...

2009-02-10 @ 12:30:55
URL: http://atomvinter.wordpress.com
Postat av: tjata

Sådärja, utmaning antagen! Kram

2009-02-10 @ 21:24:31
URL: http://ihuvudetpatjata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0