Vänd på det

Jag kan vara bra på att släppa fram tankar som får mig att bli ledsen istället för glad. Fick därför ett tips en gång - vänd på det! Försök varje dag hitta något, litet eller stort, som gör dig glad. Låt de positiva tankarna stå i vägen för de negativa, istället för tvärt om. Låter kanske klyschigt men egentligen både förnuftigt och enkelt. Tänkte därför göra ett försök.

Dagens glädjekälla:
Jag är ingen van bloggläsare, men jag har ändå hittat några jag gillar att kolla då och då. De flesta tillhör mina närmaste vänner och innehåller, lite som min, mestadels berättelser ur vardagen. Idag hittade jag detta på en av dem, tillsammans med en rad värmande ord:

Jennie & Martina

Det gjorde mig glad. Tack J!


Kommentarer
Postat av: Jennie

:) Vi bloggflirtar lite du och jag ;) Jag gillar för övrigt din teori. Jag ska också testa! Puss sötaste

2009-01-07 @ 22:13:03
URL: http://jennieadato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0