Ciao!

Nu åker jag och mina nymålade röda tår på semester. Två härliga veckor i solen. Kanske kommer ett och annat livstecken från mig medan jag är borta. Eller möjligtvis en bild eller två. Skulle dock inte våga hoppas på för mycket.

Hörde förresten en kul grej inne på en toalett idag. Fick mig att känna mig både gammal, men också lättad över att jag är just lite äldre.

Två små söta tjejer, emo-utsmyckade, står och småsnackar framför spegeln. Den ena drar upp tröjan, tittar på sin mage och säger:

- Meh gu! Kolla! Seriöst, jag måste ha blivit biten av en vampyr!

Hon pekar på två små prickar på magen, varpå kompisen svarar:

- LOL!

Funderar på vilket som fick mig att känna mig gammal. Att hon faktiskt sa LOL, eller att jag alls reagerade. Tänker dock inte fundera länge till, utan istället börja packa.


Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

:) Det är kul att lyssna inne på toaletter.

Och ha nu en riktigt skön semester! Vi njuter från Fjällbacka. Krama!

2009-07-15 @ 21:20:32
URL: http://www.majastina.driftig.nu
Postat av: Maja igen

Ska hälsa från H också!

2009-07-15 @ 21:22:14
URL: http://www.majastina.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0