Provar något nytt

Nämligen att blogga från sängen. Ligger med goa kuddar upp-puffade bakom ryggen, datorn på magen och en snarkande Simba på fötterna. Känns helt OK trots att jag lovade mig själv, när jag köpte min röda fina fara, att det aldrig skulle hända. Får för mig att det är lätt att fastna i den här positionen.

I vilket fall. Tänkte vara generös idag och dela med mig av två små ting. Det första är den just nu bästa billåten. Och en tillhörande snygg video. Ni som känner mig väl vet ju att jag inte kör så mycket bil själv. Men SKULLE jag göra det, skulle jag spela denna låt om och om igen. Funkar i och för sig att sitta i passagerarsätet och yla med, med gott sällskap. Välbehaget känns då ända ner i tårna. Prova själva!




Mitt andra ting går också i de rörliga bildernas tecken. Det börjar så sakteligen dra ihop sig till premiär för den 6:e Harry Potter-filmen - The Half Blood Prince. Jag vet att jag är otroligt nördig. Har läst böckerna, lyssnat på dem och tittat på alla hittills släppta filmerna. Allt detta ett antal gånger. Just nu lyssnar jag varje kväll på några kapitel ur bok 6, läst av Jim Dale. Underbar!



Viel Vergnügen!


Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Är din röda fara datorn? Hur ser den ut?

2009-07-29 @ 13:38:20
URL: http://www.majastina.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0