Ingen återblick

Mycket skoj och mindre intressant som hänt. Känner därför inte att det är någon större mening att blicka tillbaka och tråka ut. Planerar istället detta framöver:

1. Jobbar en vecka till. Kanske är jag galen som tar det hela med ett lugn jag själv inte vet var det kommer ifrån. Är förväntansfull. Ska söka jobb, ska kolla upp vad som krävs för att starta firma, ska läsa sommarkurs på distans. Skön känsla i magen.

2. Ska börja varje dag med skönsång i duschen.

3. Ska slänga ut allt gammalt som ligger i garderoben och tar plats. Eller, inte slänga. Skänka. Kanske ta med en säck till kusin i Karlshamn som brukar bli glad.

4. Ska fylla den tömda garderoben med nyinköpta fynd. Och kanske leta efter fler.

5. Ska ägna timmar åt mamma och familj.

6. Ska fira någons student :)

7. Ska övertyga syster om att ett presentkort på Scoop VERKLIGEN är det jag vill ha. Eller sandalerna jag spanat in, om hon nu hellre vill köpa dem .

8. Ska spendera otaliga timmar i solen med en och annan förfriskning.

9. Ska bli hurtbulle. Kanske faktiskt börja använda mina nya Nike+iPod-skor.

Bland annat.


Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Åh, det där låter som en bra lista och plan!

På min lista står bl a: få schyst solbränna. Och alla vi pratar med tipsar om Kroatien! Du med? ;)

Har du länk till ert hotell?

2009-05-27 @ 13:30:39
URL: http://www.majastina.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0