Fler sätt att kurera sig på

Det här med Simba i knäet fungarar hittills fint. Glömde dock att berätta om en obligatorisk del i kureringsprocessen. O'boy. Varm O'boy med varma mackor till. Hade Basil fortfarande varit hos oss hade han säkert lånat ut två av sina ståtliga basilika-blad och krönt mina varma ost/tomat/lök-mackor. Men det blir gott även utan.

Fick ju ytterligare ett tips om hur jag snabbare ska bli frisk. Mystery Train. Verkligen en underbar film med galna och roliga karaktärer. Självklart var det Snusmumriken som fick mig att bli förälskad i den. Han har visst den inverkan på mig. Dessutom ligger han inne med en hel del bra-att-ha-tips.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0