I soffan hos frisören

Där roar sig somliga med skvallertidningar. Jag däremot roade mig med världens mest ytte-pytte-lilla hund jag någonsin sett. Den lever definitivt inte upp till sitt namn - Heavy. Å andra sidan var det full fart i den lilla lilla bruna varelse som sprang fram och tillbaka i soffan och som då och då stannade till för att gnaga på och pipa åt mina fingrar. Jag blev så förälskad att jag var tvungen att föreviga Heavy i min mobil, något som inte var speciellt lätt. Och jag är verkligen ledsen för att jag alltid, av någon oförklarlig anledning, ställer mobilen på högkant när jag spelar in. Kvalitet ska vi inte heller tala om. Äh, titta bara på Heavy och tänk på att kameran lägger på några kilon.

Heavy from martina milisic on Vimeo.




Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Åååh. Vilken söööt. Är Simba större tror du?

2009-11-12 @ 22:47:22
URL: http://www.majastina.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0