Syster

På 80-talet fick hon mig att vilja penta håret och gå klädd i turkos Bagheera-overall. På 90-talet fick hon mig att vilja bli beroende av Lypsyl. Idag får hon mig att vilja vara stark. Om inte för mig själv, så för henne.

Hinder efter hinder har klivits över. Och alltid med ett högt buret huvud och en viljestyrka att beundra. Just nu sitter hon och hennes underbare man och väntar på ett viktigt besked. Själv sitter jag här med en stor klump i magen och hoppas så innerligt. För jag älskar dem båda så och önskar dem inget annat än medgång.

Jelena och Björn


Kommentarer
Postat av: Syster

Oj min syster. Jag har knappast gråtit på hela dagen men nu rinner tårarna ner för kinderna. Tack det var vackert skrivet, tack för att du finns där och tack för att drog med mig ut på en superbra film! Älskar dig!

2009-11-13 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0