Mina kära S.

Idag var det Simbas tur att säga hej då till Lindholmen. För denna gång. Intet ont anande sprang han in i det sista runt och krävde både kramar och bus. Men när buren plockades fram blev ögonen stora som pingisbollar.

Nu sitter han dock här i min soffa, framför TV:n, tätt ihopkrupen jämte Snusmumriken och tittar på fotboll. Kompisar i vått och torrt. Min misstanke är att flytten är något av en stor omställning också för Snusmumriken. Även om han säger att han tycker det ska bli skönt att slippa katthår, sand mellan tårna när han borstar tänderna, och ihärdigt gnäll på morgonkvisten.

Jag tycker att det är rätt gott att som omväxling se dem båda här i min soffa. 

Sx2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0