Nybryggt kaffe

I torsdags tog Snusmumriken min hand och sa:

- Vi ska gå och köpa en present till dig. Eller egentligen är den kanske mer till mig.

Sagt och gjort, och därmed kom en kaffebryggare in i mitt hem. Eller snarare en perkulatorbryggare. I vilket fall. Ville bara tala om det numera går att få nybryggt kaffe hos mig. Det är bara att komma hit om suget smyger sig på. Jag skulle vilja skriva att det också finns nybakade bullar till, eller äppelpaj, eller något annat mumsigt, men riktigt så huslig har jag inte blivit än. Tror du på mirakel, tycker jag ändå att du ska göra ett försök.

Välkommen!

 


Kommentarer
Postat av: Zofie Fagerström

..jag och min sambo har blivit lite kaffenördar! Så hos mej är man varmt välkomen på en kopp! Skulle också vilja va sådär huslig och kunna säga att det finns nybakat till ; )

Härlig blogg du har!! Kram Zofie.

2009-10-12 @ 12:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0