Sjung med!

Sjung: "Karlsson, Karlsson, världens bästa Karlsson..." Men byt ut Karlsson mot Anna. Sådär ja! Om du vill kan du ju sjunga med mig. Jag går just nu runt och städar och trallar på precis den melodin och känner mig glad. Min bästa Anna kommer nämligen i helgen, och då ska här fixas och donas. Bara lite i alla fall. Ska hitta på allt möjligt gott, bland annat hänga på spa och dricka vin. Ja, jag vet vad ni tänker. "Ska hon verkligen lägga pengar på spa, som inte har ett jobb?" Vet ni vad svaret blir? "Ja tänka sig, det ska jag banne mig göra!" Och för att lugna den orolige, inga A-kassepengar går till min underhållning. I alla fall. Det ska bli så himla skönt att få prata massa strunt med Anna igen.

Tips till den som vill prova när lusten faller på: www.stjorgenpark.se

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: zofie

Klart att du ska unna dej spa! Hoppas att ni får en super bra rolig och mysig helg!! å är det en anna jag "känner" så hälsa från mej! Äh, hälsa ändå ; )

Kramar.

2009-10-15 @ 13:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0