Mais oui!

Sannerligen en bra början. Jag sitter inte längre och stirrar nervöst på min mobil. Nu ler jag istället. Stort. Vidare till rond 2 och där planerar jag en knock-out. Å gud vad jag hoppas!

Måste smälta en stund och sedan samla fokus för en nätdejt med hittills okända distanskursare. Vi ska Joomla! idag. Via it's learning. Vilken värld vi lever i.

Ute skiner solen och snön ligger vackert tjock. Fantastiskt!

Kontor på Arbetaregatan.

Detta är förresten mitt nuvarande kontor. Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad kul gumman! Håller alla tummar för dig? Vilket av jobben var detta?



Kram från den magsjuka :(

2010-02-05 @ 10:18:55
Postat av: zofie

GO GO GIRL!!! : D å du det påminner lite om mitt nuvarande "kontor" : )

2010-02-05 @ 10:31:28
Postat av: martina

Tackar Zofie :D Visst är det härligt med kontor?! Och grattis själv till ditt jobb.

2010-02-05 @ 10:48:44
Postat av: Tess

Åh, vad jag blir glad för din skull! Spännande! Känner på mig att det är din tur nu :)

2010-02-05 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0