Japp!

Visst händer det saker. Hela tiden. Jag har bara inte haft vett nog att tillägna min älskade blogg den kärlek den är värd. Med en klapp på huvudet och några lena ord hoppas jag dock att allt är förlåtet.

Vad händer då? Både det ena och det andra. Operationer som har gett mig en ännu tuffare high-tech-syrra. Nu håller jag återigen tummar för att apparaturen ska fungera så som det är tänkt och att hon bland annat kan få njuta av lite Depeche Mode tillsammans med mig imorgon. Därtill har födelsedagar firats, ett antal intressanta tips har hittat dagens ljus (TACK) och jag har bestämt mig för att bli basketproffs. På onsdag.

Utöver det var jag för cirka 10 dar sen på en fantastisk tillställning som innehöll en massa brudar och en slutligen sinande källa med bubbel. AnnaSara stod för kalaset och bjöd in en massa underbart coola vänner. Tackar för det!

Och. Jag vill gärna ha en massa nya kläder. Kan jag få det?

Slutligen vill jag citera: "Jag tjatar inte, jag bara nämner det då och då". Bra.


Kommentarer
Postat av: Frida

Underbart att se att det finns fler. Fler som har visioner om framtiden! Att komma på vid 29 (som inte är ngn ålder alls - i vissa smmanhang) att man ska bli basketproffs! WOW!

Om du kommer på andra tankar, som att kanske bara spela i div 1 samtidigt som du jobbar med annat, skulle du lätt kunna försörja dig som supermodell. Tror man tjänar mer pengar där också!

Det gäller bara att bli upptäckt. Så om du börjar som basketproffs, så är det lättare att någon upptäcker dig, så kan du bli supermodell sen!

Ingen dålig idé det där med basketproffs faktiskt!

2010-01-29 @ 19:21:14
URL: http://militarmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0