Skruvat

Tänkte egentligen ägna detta inlägg enbart åt Twin Peaks. En underbart skruvad, läskig och humoristisk serie som jag har glatt mig åt att få följa under hösten. I fredags såg jag sista avsnittet. Blev så besviken och ledsen åt slutet att jag önskade att det hela bara varit en ond och elak dröm när jag vaknade igår morse. Därför har jag inget mer att säga om den saken. Just nu.

Tittade istället igenom några gamla bilder. Bra sysselsättning till tedrickande. Och bra alternativ till att se handbollsfinalen som förmodligen bara hade fått mig att börja bita på naglarna igen. I vilket fall, hittade denna bild. En vårdag i Budapests tunnelbana, M2. Moszkva tér. Minns att sträckningen i lårmuskeln kändes aningen onödig dagen efter. Skruvat.

Budapest/Moszkva Tér


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0